Dreams are coming true?

Jo, jag har precis som alla andra fått veta att Lady Gaga kommer till Sverige den 7 maj för att spela i Globen. Denna info har jag tagit in med blandade känslor. Jag som har tjatat i omgångar här på bloggen om hur gärna jag vill se henne live har kanske inte möjlighet att gå nu när tillfälle väl infinner sig:(  MEN jag ska göra mitt yttersta för att få se detta spektakel, det hade ju varit GRYMT och förmodligen årets främsta liveupplevelse, iallafall i min kalender:)


Want your bad romance...

Jag har förresten till 95% bestämt mig för vem jag kommer att rösta på i 2000-talets sämsta Melodifestival so far..
Vem lägger du din röst på?


Kan Fröken Bergendahl ha en chans i årets Eurovision song contest..?


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Åhhh jag vill också se Lady Gaga på Globen. Har önskat biljetter i födelsedagspresent :)

2010-03-04 @ 21:12:15
URL: http://www.steffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0