Drip Drop

5 dagar kvar sen är jag helt och fullt tillbaka i verkligheten igen..

Tänkte bara lägga upp årets mest segertippade bidrag so far i Eurovision 2010. Söta  och blott 17-åriga Safura framför Azerbaijans bidrag Drip Drop. Cowriter är ingen mindre än Anders Bagge.. Det här är faktiskt riktigt bra. Jag kan inte låta bli att undra, varför skriver inte Bagge låtar till svenska uttagningen först och främst? Eller vänta..det kanske han gör, men förmodligen kliar han inte Christer Björkman tillräckligt mycket på ryggen.

Tyvärr fröken Bergendahl, trots all utstrålning så bleknar This is my life till en intetsägande historia när jag hör Drip Drop. Än är det kanske för tidigt att säga Grattis Azerbaijan! men ett riktigt stort lycka till i finalen iallafall!:)

Vad tycker du? Flip eller flop till Drip Drop?;)



Kommentarer
Postat av: ellen ~

sv : trevligt trevligt :)

jag vaknade precis och gör mig klar in för skolan ^^

vad ska du hitta på idag då ?



kramar

2010-03-24 @ 09:41:02
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/
Postat av: Fröken C

Definitivt mer power än Bergendahl...

2010-03-24 @ 18:43:21
Postat av: Dancing Queen

2010-03-24 @ 19:02:30
Postat av: Dancing Queen

Pampigt som sätter sig... Drip drop, drip drop nynnar redan

2010-03-24 @ 19:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0