Tycker att vi ändrar rubriken till: "Idiotens moder är alltid gravid"

Sv Börsen:
Jag börjar bli ganska trött på dina kommentarer. Eftersom du väljer att dissa det mesta i min blogg så är du bara ute efter att provocera. Jag ber dig att göra det någon annanstans istället. Hittills har jag valt att ignorera dina kommentarer. Fortsätter du köra den stilen som du gör så blir det delete hädanefter. Det har ingenting med klädsmak att göra. Alla kan inte gilla eller förstå Keith Harings konst (tror dock att barnkanalen är det sista forum som den platsar på..) men jag börjar ledsna på din attityd. Så please, Börsen, Hermes eller vad du väljer att kalla dig just nu. Sluta lägg energi på min blogg.

Tack!

/Lucy

Kommentarer
Postat av: hermes börsen whatever.

Du kan ju inte ens ta lite kritik. Sorgligt att några inte klarar nivån bättre än så.

Tvungen att kunna ta kritik, annars har man ingenting i branschen att göra.

Att kunna utvecklas som människor och lyckas med det vi tycker om att göra, är vad det handlar om. ... Ge och ta kritik,

Vi delar inte samma meningar och jag tycker det sorgligt att vara så stolt över något som inte enns existera eller gör en så osäker att man låser sig själv och stannar upp utan att ta ett kliv framåt.



2010-03-30 @ 22:33:01
Postat av: Dancing Queen

Till whatever ever.... Konstruktiv kritik är väl aldrig fel om man presenterar det på ett seriöst och respektfullt vis? Jag har dock varken sett något konstruktivt, seriöst eller respektfullt från ditt håll.

2010-03-31 @ 18:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0