Livsviktigt

Äntligen är långhelgen nära, så efterlängtat:) Utöver tid för familj och vänner har jag även avsatt tid för mig själv under den kommande ledigheten. Ska försöka komma ikapp med min läsning. Bli klar med Hypnotisören som jag påbörjade när vi var i Egypten men som jag direkt la ifrån mig så fort jag hem och in i vardagen igen. Jag ska även börja räkna ned dagarna tills vi alla är återförenade igen. Nästa vecka kommer Mr. Strong och Jovigirl hem från sin långresa i Thailand. De har varit borta i 3 månader nu (!) När jag tänker på det känns det som en evighet men ändå inte. Hur kan tiden gå fort och långsamt på en och samma gång? Det övergår mitt förstånd.

Det är inte kärlek förrän vi alla är tillsammans igen. Jag längtar efter kärleken!!♥





Kommentarer
Postat av: Fröken C

Jag håller med dig! Det ska bli sååå mysigt!!



Nu ska jag till husläkaren för jag håller på att hosta sönder mig :( Vi hörs snart!



KRAMAR till dig min vän

2010-04-01 @ 09:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0