You Got The Love

Har just kommit hem från en trevlig kväll med mina kollegor. Det bjöds på god mat och dricka men jag drack ingen alkohol så kan inte skylla på det när min hjärna snurrar och tänker för mycket, vilket den gör just nu. Mitt i allt sorl och skratt kom jag ikväll på mig själv med att sitta och tänka på vänskap, äkthet, kärlek..allt och det enda som egentligen betyder något. Omgiven av goda arbetskamrater och vänner bara kom det över mig som en våg hur mycket jag saknar mina RIKTIGA vänner. Ni vet alla vilka ni är så namn är överflödiga, och jag kanske får det att framstå som att vi aldrig ses. Det gör vi ju, men inte på samma sätt, inte just nu och inte alla tillsammans. Men det kommer tid för det med, det är min tröst. Men varför känner jag mig då så ensam? När jag betraktar Carrie & co i SATC saknar jag bara ännu mer. Jag vet att det bara är på låtsas men sådan vänskap existerar faktiskt i verkligheten också.  YOU'VE GOT THE LOVE I NEED TO SEE ME THROUGH!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0