5 november 2002

Ur "Kära Dagbok":

5 november, 2002

Jag har gjort ännu ett tappert försök att hålla mig borta från J.
Får väl se hur länge det håller den här gången.
Jag tror att jag själv har kommit till insikt med att det aldrig
kommer att fungera mellan oss.
Vi kan ju inte ens hålla sams när vi inte är tillsammans!
Jag har mina brister, men det känns som att han försöker
intala mig att jag måste förändra mig så mycket..
Han knäcker verkligen mitt självförtroende.
Jag kanske är lika elak mot honom?
Om fallet är så, måste vi ju låta varandra gå vidare..
Hur ont det än gör.
Just idag gör det dock inte så ont.
Jag saknar att ha någon att älska och som älskar mig.
Men inte just honom.
Jag saknar sms och telefonsamtal.
Men inte just hans.
Jag tror att jag just nu, helt enkelt,
känner mig väldigt ensam.

Kram Lucy


True love is cruel love..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0