Det går bra nu!

Vilken glidarvecka..vilken solskensvecka!:)  Måndagen inleddes med Blunders tredje jobbintervju som inte kunde gått bättre. Jobbet är hans och han börjar den 7 juni! No more 3 timmars pendling per dag..no more ställa väckarklockan på 05.00 om morgnarna. Men allra viktigast, detta är en otrolig chans för honom och jag är så glad för hans skull!♥ Självklart firade vi denna goda nyhet med ett mysigt restaurangbesök på kvällen, efter att Ace med sin bättre hälft kommit förbi och gratulerat till nya jobbet med choklad och grejer. Gulligt:) Känner på mig att det väntar ännu mer uppvaktning för Blunder i veckan, mer än så säger jag inte just nu..

Nedräkningen har även kommit igång ordentligt nu inför helgens stundande event. Inte många dagar kvar tills jag och Dancing Queen ska upp till Globen och se Lady Gaga. Jag räknar med värsta bästa showen och förväntar mig att denna helg lätt kommer att bli en av de bästa under hela 2010. Väntar och längtar!:)

Har du flyt denna vecka? Ses vi i Globen??
:)



Kommentarer
Postat av: amanda

Nice min syster ska till globen ;D

Ha en super bra dag kram

2010-05-05 @ 13:29:56
URL: http://amandjas.blogg.se/
Postat av: amanda

Hahah aa får se korten hon tar sedan :D



Tack , den verkar suuuper god !



Kram

2010-05-05 @ 14:10:08
URL: http://amandjas.blogg.se/
Postat av: Ronja

vad har du haft för dig idag då? (:

2010-05-05 @ 20:25:30
URL: http://aldrigstarknog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0