I'm a free bitch!

Kort uppdatering. Jag är hemma igen och helt slut efter en makalös helg i Stockholm. Lady Gaga och hennes Monster Ball Tour infriar alla förväntningar och fler därtill. Stjärnan bjöd på en minst sagt färgstark show innehållande bland annat alla självklara hits, ett jättemonster på scen, en tur i ett nattsvart Central Park och senare ett bad i en änglalik fontän. Flygeln stod bokstavligt talat i lågor under bitterljuva Speechless och det var blod på både Gaga och scenen och jag bara önskar att jag hade energi att fortsätta klä alla intryck från igår i ord men jag får vänta lite med det.

Just nu behöver jag ta igen lite sömn för att orka med jobbet imorgon. Efter jobb väntar ett intressant (?) samtal och därefter födelsedagsfirande då min kära mamma fyller år:)

Men en sån helg jag varit med om!♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0