M & M

Vilken härligt slapp dag jag haft som inledning på en efterlängtad långhelg:) Unnade mig en alldeles för lång sovmorgon, en på tok för sen lunch och har just kommit hem från en mysig middag hos mamma. Darling Blunder måste upp och jobba imorgon. Jag slipper masa mig iväg till jobbet då kontoret håller stängt, lucky me! Imorgon bär det därför iväg till Malmö för en dejt med Carro, en massa gott snack och ännu mer shopping hoppas jag:)

Efter Blunders och min romantiska weekend i Köpenhamn beklagade jag mig över att favoritbutiken Monki hade stängt på söndagen när jag var som mest beredd på att spendera både tid och pengar därinne. Mer tur hade jag förra helgen när jag och Dancing Queen var i Stockholm för att se Miss Gaga. Vi tog en spontanrunda på stan ett par timmar före konserten och vilken butik ramlar vi i in om inte MONKI?? Och med en hel timme kvar till stängning!:) Jag dansade runt på små lätta moln i butiken och om det inte vore för att vi hade en tid att passa, en ganska viktig sådan dessutom, så hade jag nog flyttat in i min Monkivärld för gott:) Nåväl, lite shopping hann jag med iallafall. En jeansskjorta och den söta klänningen på bilden nedan. Känner på mig att jag kommer att få användning för den vid flera tillfällen i sommar:)

Det jag skulle komma till är att när jag nu kommer till Malmö så lär det ju, trots min shopping förra helgen, bli ett besök hos Monki även imorgon. Det var bara det.
:)

Vad har du för planer denna stundande klämfredag?
Jobb? Skola? Ledig som jag?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0