There will be blood..

Har med jämna mellanrum kikat in på YouTube och hoppats på några schyssta upplägg från Lady Gaga i helgen, men dessvärre stinker kvalitén på det mesta som lagts upp. Det är ju så svårt att med ord återge denna show eller resa som jag varit med om. Eftersom jag fortfarande dansar på moln och befinner mig i min egen Gaga-bubbla hade jag helst lagt upp ett klipp från konserten i lördags men Paparazzi från VMA 2009 duger minst lika bra. Var faktiskt detta framträdande som för några månader sedan fick mig att inse att Lady Gaga är så mycket mer än en dagslända, ett studioalbum eller ett klick på Spotify. Gaga är här för att stanna och hon måste upplevas live, det bara är så.


Loving you is cherry pie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0