Jag vet då inte hur man ber

Allra finaste vännen har det svårt just nu. Jag vet att det inte finns någon rättvisa men varför kan hon inte bara få lugn och ro i sin tillvaro? Av hela mitt hjärta önskar jag henne harmoni, lycka och kärlek. Allra finaste...världens bästa.. Jag kommer aldrig att sluta förbanna Orättvisan, heller aldrig sluta förundras över att de största sorger och motgångar alltid tycks drabba de godaste människor.

Ibland så blundar man hårt
kanske man bett om något gott
jag vet då inte hur man ber
men var det en bön så
bad jag för Dig



Kommentarer
Postat av: DIANAAA

hoppas allt löser sig för din vän :)

2010-05-12 @ 23:53:15
URL: http://blogg.veckorevyn.com/diana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0