Bonasera Bonasera och Cornelis

Kvällen har potential att bli hur bra som helst. Har förköpta biljetter till filmen om Cornelis som både jag och Blunder har höga förväntningar på och först väntar ett besök på mysiga Bonasera Bonasera. Det skulle kunna bli så bra..men jag är genomförkyld. Har försökt att kurera mig hela eftermiddagen. Efter en härlig 2-timmars promenad har jag bara legat under filten med snorpapper. Är så sjukt uttråkad och längtar verkligen ut nu! Bara önskar att jag mådde lite bättre. Men det blir nog inte bättre än såhär idag, tyvärr..




Kommentarer
Postat av: Fröken C

Vilka söta och roliga bilder på er. Ni är så fina mina vänner!!! Stor kram

2010-11-14 @ 12:14:40
Postat av: Lucy

Sv Fröken C: Tack Gullefjun! Även det billigaste sminket kan dölja en riktigt kass förkylning som tur är!:)



Puss!

2010-11-14 @ 12:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0