Kaos i mitt hjärta

Hemma igen. När det kommer till värme, sol, bad, kärlek och vänskap är jag den största vinnaren av dem alla. Under den gångna veckan har jag dock förlorat så mycket att jag just nu, just idag, har svårt att glädjas över det. Minnen är det jag lever på nu. Jag funderar, drömmer mig tillbaka till en svunnen tid, mina barndomsår. Allt gjorde Du för mig och min bror. När det kom till oss var din kärlek villkorslös. Jag är sjukt tacksam för det. Sjukt tacksam. Du var gammal och trött och fick somna in till slut. Man tror att man kan förbereda sig på sånt här, men man kan nog inte det. Inte fullt ut. Inte jag iallafall.

Sötaste Mormor..Min första lekkamrat,
tack för allt. I mitt hjärta lever du kvar.
Alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0