Today is where your book begins. The rest is still unwritten!

Och så tog jag mig igenom den här dagen också. Känns rätt bra nu! Lite ryggsmärta, desto mer magsmärta och en stor dos trötthet kommer över mig just nu. Men va fan, jag klagar inte. Nu är det förhoppningsvis över och min oro ska väl äntligen få gå till sängs nu. Jag vågar faktiskt tro på det!

All omtanke som mina nära och kära har visat mig idag värmer i hjärtat ♥
Tänk att så många bryr sig:) Jag blir så glad och rörd. Stort tack till världens bästa mamma som höll min hand idag och som underhöll mig resten av dagen. Jag är så bortskämd med kärlek.

När jag kom hem ikväll fanns ett paket med posten som verkligen förgyllde den här dagen. Min fina vän Carolina är nu klar med sin doktorsavhandling "Att plantera ett barn" och har skickat ett ex till mig!

Jag är så grymt stolt över dig Carro! Här ska det läsas!:)




Kommentarer
Postat av: Fröken C

Får jag läsa sen? :) Grattis Carro!! Kram

2011-04-17 @ 19:10:44
Postat av: Anonym

Sv Fröken C: Självklart får du det!:) Kramar L

2011-04-17 @ 19:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0