You breathe new life into my broken heart

Igår chillade jag med Minnah:) Herregud vilken känsla. Att hålla detta lilla knytte i mina armar. Är livrädd för att hon ska gå sönder. Varenda rörelse jag gör, gör jag så försiktigt som jag bara kan. Vill ju inte störa henne när hon ser så lugn och rofylld ut i min famn. Jag vet att hon inte är så känslig och bräcklig egentligen, men jag är försiktig ändå. Hon är ju verkligen det dyrbaraste som finns i hela universum. Jag hoppas att vi kommer att bli bra vänner och att hon kommer att acceptera mig och tycka om mig. Jag önskar att tiden inte ska gå alltför fort utan att alla vi som finns i Minnahs omgivning ska få chans och tid att hinna njuta av henne som liten knatte. Jag kommer att skämma bort henne med så mycket kärlek som bara Jenny och Håkan tillåter och kanske lite till..♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0