De bästa vännerna i världen

Så lyckligt lottad jag är. Så sjukt bortskämd med kärlek. Jag har de bästa vännerna i världen. Igår var det min födelsedag och den var helt perfekt. Hade inte kunnat bli bättre! Man skulle kunna tro att jag fyllde jämnt eller något för uppvaktningen som jag fick av mina favoritkollegor på jobb och bästa vännerna på kvällen var av världsklass! Åt en mysig lunch på Big Buddha med Pia, Emma och Pillan och kunde till eftermiddagsfikat bjuda på en himmelskt god kolatårta som en annan kollegas dotter hjälpt mig med. På kvällen körde jag en halv åtta hos mig och vi åt och drack gott och mådde så jäkla bra att det inte finns. Så himla synd att timmarna går så fort bara. Men så är det ju när man trivs. Alltid.

Måste skryta lite också. Jag fick så sjukt fina och klockrena födelsedagspresenter så nu tänker jag rabbla upp allt fint som jag blev uppvaktad med igår:

Pernilla - coola armband i starka färger. Passade perfekt till min outfit på kvällen!:)
Pia  -  En röd Jellybean skål. ÄLSKAR Jellybean i alla dess färger! Funkade perfekt som serveringsskål till middagen!
Jenny & Håkan - En inspirationsbok om bröllop och två biljetter till Bröllopsmässan i Malmö som äger rum den här helgen. Gissa vad jag och älsklingen ska göra imorgon..:) Perfekt!
Carin & Sebastian  - Jättesöt sjal från Bikbok i riktiga Louisefärger. Den är bara så jag. Jag kommer att bo i den minst ett halvår framöver. Fick även en fin blomma i en ännu vackrare kruka!
Sabina & Joachim  -  En läcker röd hårfön! Något som jag är i STORT behov av då min gamla fön lagt av sedan några veckor tillbaka och jag fönar ju mitt hår varje morgon. Kan ju tänka er hur risig jag sett ut den senaste tiden, så tack! Nu har jag äntiligen hittat tillbaka till mitt forna jag!:)
Celine & Henrik  -  två jättefina ljusstakar från Lilla Bohaget. Passar som handen i handsken i vårt vardagsrum. Och vi är så dåliga på att unna oss sånt som sätter pricket över i:et i hemmet. Tack för att ni inreder våra liv!:)

Och sist men allt annat än minst har vi ju födelsedagsgåvan från min älskling. Blunder känner mig bättre än jag känner mig själv. Herregud säger jag bara. Han kom hem från jobb igår med famnen full av blommor och ett kuvert. I kuvertet finner jag den sötaste kärleksförklaring och en bokning på Ystad Saltsjöbad! Ahhh, det är bara så underbart!:) Så om två veckor ska vi NJUTA NJUTA NJUTA i mysiga Ystad med spa och övernattning och trerätters och frukost och ...ja. Det är så bra så det finns inte:)

Jag är så tacksam. Jag är så bortskämd. Jag är så nöjd! Inte visste jag att det skulle vara såhär roligt att fylla 31. Det gör jag gärna om igen och igen:)

Tack alla mina älsklingar för igår!
Utan er hade min värld stannat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0