Vad är tricket?

Min allra bästa vän just nu är spegeln i ovansalen på FS. Hur kass och ful jag än känt mig under dagen så blir jag alltid på gott humör när jag entrar den salen för ett träningspass. Varför? För att i den spegeln går inte mina lår ihop. Jag fattar det inte men så är det. Ren och skär lycka är det, att kunna stå och beundra sig själv i smyg i dryga timmen när man kämpar på som mest. Den tillfälliga skönheten och njutningen dör dock med besked så fort jag ser mig själv i spegeln i omklädningsrummet. I den spegeln är förtrollningen bruten och jag ser ut precis som vanligt igen. Med lår som går ihop. Säg den lycka som varar för evigt..





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vännen, du är bäst. I LOVE YOU!

2011-06-08 @ 23:18:32
Postat av: Anonym

// Carin :)

2011-06-08 @ 23:19:32
Postat av: Lotta

Var glad åt att du har lår och att du är frisk.Du är fin som du är, tro inget annat.Kram

2011-06-15 @ 13:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0