GÄSTINLÄGG: Blunder om Lucy

Lucy har haft denna blogg i över ett år nu, en blogg som jag följer varje dag med stort intresse. Hon skriver alltid så fint om de i vår närhet och framförallt så fint om mig. Jag tänkte att det nu var dags att skriva något  om min Lucy!

När jag första gången såg Lucy på det där dansgolvet för sisådär 20328 timmar sedan kändes det på någotvis speciellt. Jag vet det låter fånigt men någon slags kärlek vid första ögonkastet var det nog. Så otroligt vacker i sitt långa ljusa hår och det härliga leendet. Den kvällen, sedan den iskalla novemberkvällen när vi satt och pratade, om allt och inget, skrattade och drack en varsin öl, visste jag att det var något stort på gång. Det kändes som allt bara stämde, natten var vår och vi två stjärnor i himmelen som lyste i kapp.

Ju mer vi sedan träffades och pratade desto mer kär blev jag. Det är lätt att bli kär i Lucy. Hon har en fantastisk utstrålning som inte riktigt går att förklara. Nära till skratt och ett hjärta som är så varmt att jag aldrig riktigt frusit sedan dess.

Lucy är den mest omtänksamma person jag vet. Hon ger så mycket kärlek till de närmsta omkring henne.

Lucy får mig lätt att skratta. Det gillar jag.

Lucy är, precis som jag, en obotlig romantiker, på gott och ont antar jag.

Lucy är ärlig och rak, stark och envis och samtidigt väldigt skör och bräcklig.

Lucy är bra på att lyssna.

Lucy är intelligent.

Lucy är vacker.

Lucy är söt.

Lucy är glad och sprallig.

Lucy är mysig.

Lucy är kärlek.

Lucy är min kärlek.


Kommentarer
Postat av: Lucy

Jag är helt mållös och rörd till tårar <3 Gah! Tappar orden..Det händer aldrig..Men vad säger man?

Jag älskar min Micke <3



2011-03-19 @ 18:26:28
Postat av: Dancing Queen

Så fina ord och så sant!

2011-03-20 @ 15:40:03
Postat av: frida

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

2011-03-20 @ 15:50:23
URL: http://www.supergratis.se/?r=7545
Postat av: Fröken C

.. Och vi är så glada att hon träffat dig :) Det har varit en mycket gladare och tryggare Lucy sedan dess. Du ska veta att du även vunnit våra hjärtan Blunder. En vän för livet är du! Kramar

2011-03-20 @ 18:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0