När hjärtat känns tungt som bly

Känns som att det kretsar väldigt mycket negativ energi kring flera i min omgivning i just nu. Jag avskyr det och önskar att det vänder snart. Visst måste man ta sig till botten för att komma upp igen. Visst måste det vara mörkt för att det ska bli ljust igen. Visst är livet som en ständig berg- och dalbana. Jag vet allt det. Men nu vill jag bara att ljuset ska övervinna mörkret. Att allt negativt som sker upphör och ersätts av lycka och positiv energi. De jag tänker på sliter sina hjärtan. De jobbar så hårt och förtjänar en vändning. Verkligen.
Så kom igen nu solen, värm dom som behöver dig.
Det är fan på tiden.




Konstnär: Carolina Gynning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0