I will be popular. I will be popular..

Vi får väl hoppas att Erics drömmar slår in och att han blir populär i den stora finalen på lördag. Annars verkar väl  texten om möjligt ännu mer förlöjligande än vad den redan är. Förvisso är det såklart trevligt att ha sitt land representerat i finalen. Förvisso. Jag var nog dock en av få svennar som in i det sista satt och hoppades på att Israel skulle knipa den sista finalplatsen.

Jag kommer att se finalen på lördag, såklart. Eurovision är ju trots allt eurovision trots att jag inte förstår mig på tävlingen längre.

Fredag imorgon! Underbart:) Och här är en bild på vårt "nya" badrum. Vi pusslade träbitar tills vi nästan blev tokiga men det blev ganska bra till slut. Snart är vi på plats..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0