I can see that you're strong, but your feelings for her is stronger.

Idag händer det.
Idag har de här sockerbitarna varit tillsammans i elva år. Det är hur stort som helst. En hel livstid. Och jag tänker skåla för turturduvorna konstant ikväll när jag rockar loss till Hardcore Superstar på The Tivoli!

För två år sedan skrev jag den här texten om våra älsklingar. Vi kör en favorit i repris tycker jag.

Det finns en kärlek som är starkare än starkast..som kan förflytta berg och som övervinner allt. Jag talar om kärleken mellan Mr.Strong och Jovigirl. Jovigirl och jag har hängt ihop sedan hon flyttade in med sin familj i lägenheten under min back in 1989. Vi har varit vapendragare i många år nu som ni förstår..allt har vi gjort och gått igenom tillsammans och ännu mer har vi framför oss.

Jovigirls allra största kärlek, Mr.Strong, kom in i hennes liv för nästan 10 år sedan, under hösten år 2000 om jag inte minns helt galet.  En kärlek så stor som de två delar, mina allra bästa vänner, är unik och händer once in a lifetime OM MAN HAR TUR. Vi snackar true love...THE ONE...villkorslös kärlek...i med och motgång..in sickness and in health. De har hela kärleksregistret skrivet i stjärnorna och jag är så lycklig och glad för deras skull. Under dessa tio år, när pojkvänner i mitt liv kommit och gått...byggt upp, rivit ner och förstört har Jovigirl och Mr.Strong VARJE GÅNG varit där och samlat upp bitarna som lämnats kvar och hjälpt mig på fötter igen. Många gånger, när allting varit upp och ner och allt bara snurrat och gjort mig vilsen, har dom varit en av få fasta och stabila punkter i min tillvaro. Det gör dom till en stor trygghet för mig som jag varken skulle kunna eller skulle vilja leva utan.






Vi älskar er


Och här är er låt, en klassiker vid det här laget..

Mr. Strong by Blunderhead




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman! 11 år känns helt overkligt men fantastiskt :) Nästa helg är vi med och skålar! Kram

2011-10-29 @ 12:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0