Just married

Herregud vilket bröllop. Så mycket kärlek. Våra vänner. Våra otroligt vackra vänner som har skräddarsytt vår dag in i minsta detalj. Ert engagemang alltså. Orden räcker inte till. Min bror. Min fantastiska otroliga storebror. Utan dig hade det aldrig gått. Från det att du tog ton under vigseln alltså. Nej, jag kan inte beskriva med ord. Vi är så lyckliga:)) Min familj. Min makalösa kärleksfulla familj som alltid är där för mig och Micke. Min pappa som kommit in i mitt liv och allt som vi tar igen nu. Det svängde överraskande bra på dansgolvet. Vi var nog lika förvånade båda två:) Kärlek. Per och Ki. Farmor. Avgörande pusselbitar i mitt liv. Viktiga kärlekar.

Mamma. Utan dig, din kärlek och ditt engagemang hade det aldrig blivit något bröllop. Alla jag pratat med idag hyllar dig för den du är och för vad gör för mig och Micke. Vi hyllar dig. Du finns alltid där för oss. Alltid. Och vi älskar Dig. Du gjorde hela vår bröllopsdag. Punkt.

Alla tal. Tal. Tal. Fantastiska, fina, kärleksfulla, roliga, upplästa, nerskrivna, framsjungna tal. Vänner och familj. Det var så mycket kärlek i luften igår att det faktiskt gick att ta på. Jag kände det. Micke kände det. Och nu styr vi kärleksbubblan mot Santorini.

Vi ses om en vecka ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0