18 år senare

Påsklov. Herregud så skönt! Försökte mig på en hetsshoppingrunda efter jobb. Men lyckas inte ens impulsshoppa något som kan vara värt att lämna tillbaka om några dagar. Antingen är det jag som blivit för ful och oformlig eller så är det utbudet det är fel på. Kanske en kombination av de båda. Tycker förvisso att kläderna är fina där de hänger, särskilt allt i mint. Älskar verkligen allt jag ser i mint just nu! Men på mig ser det bara tråkigt och konstigt ut.
Tur att min färglösa och svarta garderob åtminstone harmonierar med kvällens aktivitet. Den 5 april 1994 är Kurt Cobains dödsdag och 18 år senare står Von Benzo på scen med Jay Smith i täten för att hylla Nirvana på The Tivoli. Jag förväntar mig en innerlig kväll med hjärta, smärta och kanske en och annan tår. Och så hoppas jag att jag kommer att lära mig något också. Lär mig om Nirvana och lär mig om Kurt Cobain. Mitt hjärta har nämligen aldrig riktigt förstått.
Hoppas att alla njuter av en härlig påskledighet.
Själv ska jag sannerligen göra mitt bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0