När staden snöat över och gården blivit vit

Underbara vita vintersnötäcke som svept över Helsingborg! Jag kunde inte fått en mysigare och bättre start på min mammaledighet. Har alltid varit ett fan av hösten och när december får lov att vara vintrig och vit så är vintern och julen som väntar ännu bättre.


Mamma, jag och Love tog en promenad ner på stan idag och fixade lite julklappar och fikade. Till min stora glädje hittade jag finaste pyjamasen till Love. Hans första body var i just det här tyget och mönstret och har grämt mig lite över att den börjar bli för liten. Älskar ju mönstret<3
Men så har det kommit en pyjamas i samma mönster så nu kan jag klä vår lille gosse i vackert ögongodis ett par månader till.

Fast det är klart. Egentligen är det ju Love som är ögongodiset<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0