20 februari

Den här tröttheten dödar mig.

I helgen har jag sovit, sovit, sovit. Och så har jag tittat på Melodifestivalen för första gången i år. Tycker fortfarande att Loreen ska vinna. Jag har sett Whitney Houstons begravning och ett ärligt och rakt i hjärtat tal av Kevin Costner. Så mycket man som han är nu när han närmar sig pensionsåldern har han väl aldrig varit. Snygg är vad han är. Trodde väl aldrig att jag skulle tycka det om Kevin Costner. Nåväl, jag har även hälsat på mamma, Per och kelat med Vincent. Sen har jag busat med Minnah (och hennes föräldrar) och pekat finger åt henne, för det är det allra roligaste hon vet just nu. Dessa krav..Haha.
Jag har frossat i sushi och Calippo cola kan vara den godaste glass som finns. Och så har jag kollat på 30 grader i februari på svtplay så att jag äntligen är i fas ikväll när det tredje avsnittet visas. Och så har jag såklart deppat ner mig i otaliga videos och framträdanden av Whitney på youtube och gråtit floder. Den rösten alltså. Och så såg jag Top Model Sverige igårkväll med alla dess alldagliga deltagare. Alla kan onekligen bli vackra med rätt make och styling. Lönt då att ha ett sånt program. Slutar aldrig att irritera mig över det. Alla dessa grå möss. Den inre skönheten tränger aldrig igenom. Kanske för att den inte finns i dessa tonårstjejer.

Ja, så förflöt min helg.
Visst är det sjukt jäkla underskattat att sova?
Love it.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0