I just came to say HELLO!

Just det. Hallå där!

Idag är en så himla bra dag! Jag lever fortfarande på gårdagens händelser. Vi var i Köpenhamn och såg MDNA
och det var ju en upplevelse som inte går att beskriva i ord, som vanligt, när det kommer till Madonna <3
Den damen inspirerar mig fortfarande. Herregud. Det är modigt att vara närmre 55 bast och ställa sig och strippa
på scen. Vem är inte snygg i ett photoshoppat tidningsuppslag?
Men det finns ingen retuschering i världen som kan hjälpa en när man uppträder live inför 40 000 människor.
Återigen. Det är modigt.
Madonna kommer alltid att vara min förebild. Punkt.

En annan underbar och helt fantastisk grej är ju att vår bröllopsfotograf (Lisa Wikstrand) och hennes käresta
fick sin lille son Elliot igår. Världens underbaraste sötnos och det lilla jag har förstått så verkar det som att
Lisa haft en helt OK förlossning, vilket ger mig massa pepp inför min egen.
Jag har (många gånger ofrivilligt) fått höra om de värsta tänkbara förlossningssituationer vilket lätt kan göra mig nedstämd
och undra om det överhuvudtaget existerar odramatiska förlossningar..
Men i Lisas fall verkar det ha gått hur bra som helst och det väljer jag att ta fasta vid och hålla i huvudet fram tills det är dags
för mig.

Som jag längtar nu! När jag ser lille Elliot blir jag själv så himla sugen på att få träffa vår lillfis!
Kan han inte bara komma NU. Ok kanske inte riktigt än.. han får tjocka till sig lite till..
Men som jag längtar!!

Det är bra tider nu.
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0