De har rivit våra gator, bränt ner lekplatserna där vi hängde som barn. Alla våra ideal kommer från ett rosa åttiotal.

Oj. Det har varit en omtumlande dag idag. Vårt kära mirakelmarsvin som turligt nog tycks ha minst nio liv har opererats idag. Det var en godartad tumör, tack och lov. Inga problem med ingreppet. Men det är ju alltid en risk att söva en gnagare och i synnerhet en liten en som ett marsvin. Men Vincent klarade det, galant. Han är en tapper liten krigare som verkar älska livet så mycket att han inte vill lämna oss än. Det gör mig glad. Men han har ju allt att leva för. All kärlek och komfort, och alla dessa tv-serier han följer. Det är väl helt enkelt så mycket spänning i hans vardag. Ett liv att älska. Bra det:)
Ja och så har ju Kent gått och släppt en ny låt i dagarna. Helt ok och den handlar om mig dessutom.
Vilken bonus. Jag känner mig så redo för att hålla helg. Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0