Balkonghäng vol.2 2012

Helt utan tålamod, som vanligt, var jag för snabb med att fixa i ordning balkongen i påskas. Värmen brukar ju komma med påsken litegrann iallafall, men inte i år. Det hindrade dock inte mig från att fixa nya balkonglådor och plantera massa blommor. Blir sur bara jag tänker på hur många slantar jag slängde rakt i sjön. Kylan dödade mina stackars blommor ganska så fort..
Men nu när vi helt plötsligt fått tropisk hetta i Hbg gör jag ett nytt försök med mitt balkonghäng! Det fina är ju att man faktiskt kan sitta därute nu också och verkligen bara njuta och finnas. Kanske ta en öl om man inte är gravid eller mysa med kvällsmat. Älskar att vår balkong är i västerläge. Kvällssolen och solnedgången som vi skymtar bakom träden varje kväll är helt amazing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0