Meet the cousin

Vilken morgon att vakna upp till. Regnet piskar på fönsterna, och himlen är gråare än gråast..Perfekt dag för att ut och rasta mina snygga gummistövlar:) Har lite ärenden att uträtta inför ikväll, men det får vänta lite till.

Fick en mindre chock när jag öppnade min mailbox nu imorse. Uppenbarligen så har min bror och kära flickvän hittat till makemebabies.com och de ville väldigt gärna dela med sig:) När jag trodde att jag och Blunder hade tagit fram den fulaste bebisen av dem alla så får jag se hur kusinen skulle kunna se ut, och inser fort att life´s not so bad after all..:) "Vår" bebis är kanske inte den vackraste av dem alla men ser ju ändå ganska snäll och fredlig ut. Ace och Jenna H's bebis har ju minst en, om inte två rävar som lurar bakom örat..Utöver ett ofördelaktigt yttre ser ju flickebarnet (!) minst sagt elak ut! Som en avkomma från... nej, vi ska inte gå in på det här och nu:) Det är bara att konstatera att vi nog är FLER i min familj som bör överväga konsekvenserna riktigt noga innan vi sätter igång och producerar bebisar. Tänk efter FÖRE, är goda visdomsord att bära med sig..
Hör du det.. Ace?
:)

Söt som socker..

Kommentarer
Postat av: I D A ♥

Hahaa fett rolig :P

2009-10-05 @ 17:47:04
URL: http://idaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0