Ode To My Family

Åh, känner mig sjukt taggad nu att söka mig till skolans värld igen. Det handlar inte om att påbörja en ny utbildning eller bygga på den jag redan har..Eller det beror förvisso på hur man ser det. Men jag berättar mer när tiden är mogen så slipper jag försöka förklara i gåtor nu. Känner mig så inspirerad idag! Det ger energi och självförtroende, idag känner jag att det finns ingenting som jag inte skulle klara av. Det finns möjligheter och only the sky is the limit. Härliga känslor!:) Särskilt med tanke på att det bara är ännu en vanlig och gråmulen mååååndag.

För att balansera min tiptop-feelgood-dans-på-rosa-moln och plocka ner mig själv lite på jorden igen väljer jag att lägga upp och dedikera vackra, tidlösa och lågmälda "Ode to my family" till min söta, stora, ordinära, udda och galna familj som i alla sammanhang, oavsett om det gäller en 30årskris, drömmar om karriärbyte eller kass tilltro till mig själv, ALLTID stöttar, pushar och lyfter mig när jag behöver det som mest.
I feel blessed ♥


Jag saknar The Cranberries och särskilt vackra Dolores..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0