In my last breath, I will say your name ♥

Blunder var tvungen att jobba över på vår dag, stackarn.. Han ligger helt utslagen i soffan och sussar så tungt och sött nu. Tänk, för ett år sedan visste jag inte om hans existens och nu är ett liv utan honom helt otänkbart, det finns inte på kartan. Jag vet att jag tagit upp det här förut, men det är ju så sant..

Förneka inte kärleken när den helt oväntat dyker upp, det är bara ett tips. Jag höll på att göra det när jag träffade Blunder. Varför? Det klassiska såklart, jag var rädd för att släppa in någon igen. Tänk så mycket jag hade missat om jag inte vågat tro på kärleken igen..

Nu ska jag natta Blunder och sedan drömma vidare om helgen vi har framför oss.


All I really want now, is to wake up beside you
Every morning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0