We Are Golden

I år är det 10 år sedan me and ♥my girls♥ tog studenten..Det var tider när man drack sig full på Liebfraumilch och Robinson var det fräschaste och mest nyskapande som någonsin visats på SVT. Det var innan dokusåpan var en etablerad och självklar del av vår vardag. Den moderna mobiltelefonen var tung som en tegelsten och fysiska semestervykort tillhörde fortfarande tidens melodi. Snackar vi stenåldern..? Nej, vi pratar 1999.."vårt" år.

Man vet att man börjar bli gammal när man tänker tankar som: "Vart har de här senaste 10 åren tagit vägen?" eller "Tänk om de kommande 10 åren flyger förbi lika fort, då är vi snart 40.." Äh, man ska inte tänka för mycket, oavsett hur sakta eller fort tiden går är jag bara så oerhört lycklig över att få dela den med mina tjejer. ALLT har vi gjort och gått igenom tillsammans och ÄNNU MER har vi framför oss..den vetskapen gör mig lycklig:) Ni tillhör mitt förflutna, min nutid och min framtid..vad mer kan jag säga? Ibland räcker orden verkligen inte till..

 

♥ ♥ ♥

 

 

Den här låten spelades FLITIGT våren och sommaren 1999.
Kommer ni ihåg..?

Kommentarer
Postat av: Maria Moberg

Hej!



Vilken fin blogg du har! Kul att titta in här och roligt att du varit hos mig också och kommenterat:))



Love!



/Maria

2009-10-03 @ 17:18:22
URL: http://blogg.passagen.se/missdani
Postat av: Janeleh

Tack :) fin blogg du med!

2009-10-03 @ 18:03:24
URL: http://peekaboooo.blogg.se/
Postat av: J e s s i c a

tack så mycket:) din blogg är också jätte fin:)



hoppas du har en fortsatt bra helg:)!

2009-10-03 @ 19:44:02
URL: http://sunshyne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0