♥Världens gulligaste mamma♥

Jag har verkligen världens gulligaste mamma. Inte nog med att hon följer med mig och stöttar mig hela tiden, dagar som igår, som jag ALLVARLIGT TALAT INTE hade rett ut på egen hand. Idag kom hon hem till mig med den här jättesöta Hello Kitty chokladkalendern:) Vad gör det att jag nästan är 30? Choklad är ju gott i alla former och lägen oavsett:) Frågan är bara hur jag ska kunna hålla mig dryga månaden innan jag får lov att börja äta av kalendern? Men det är ju också tjusningen med att vara vuxen..jag gör precis som jag själv vill hehe:) När man var liten och fick sin kalender då minns man ju vad som gällde... EN LUCKA OM DAGEN.. Fast den regeln tänjde man nog ganska mycket på redan då vill jag minnas:)





Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

Ohh superskön kompliang :D tackar tackar :D

2009-10-22 @ 16:24:07
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Sofie G

Hej! Ja dom är riktigt äckliga! haha ska inte se den då, nästa vecka är det ju skräckfilmer hela veckan typ ;)



Gullig mamma du har! :)

KRam

2009-10-22 @ 18:18:15
URL: http://fefferoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0