♦ The night turns silver when you breathe ♦

Min dejt med Miss Dion blev inställd idag. Vi avviker från vår torsdagstrend och gör ett nytt försök på måndag efter jobb. Hoppas att hon gillar presenten.. Börjar bli lite tveksam nu, men äh...det blir nog bra:)

Om jag skulle få VÄLJA en present just nu, vet iallafall jag vad jag skulle vilja ha.
Är sjukt svag för Efva Attlings smycken och drömmer mig bort på hennes sida flera gånger i veckan..:)



De runda örhängena hade ju varit superfina till halsbandet som jag har från samma kollektion. Fast de kantiga, hjärtformade plopparna hade INTE varit fel heller..

Ni tror väl inte att jag har en baktanke med detta inlägg?:)
Skulle aaaaldrig falla mig in!♥:)


Blunder sussar nu hör jag...tror att jag ska joina honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0