Moving in

Nu skapas det musik på högvarv i sovrummet vill jag lova!:) Blunder har varit i sin lägenhet och hämtat hit ännu mer prylar. Idag tog han med sig sin musikutrustning och allt vad det innebär..Eftersom detta är hans käraste ägodelar så kan man nog konstatera att vi mer eller mindre bor ihop på allvar nu. Detta är helt nytt för mig, och även om jag haft några månader på mig att "vänja mig" vid tanken så känns det som ett stort steg. Att flytta ihop alltså.

Jag vet, jag är ganska sen på det. Snart 30 och aldrig varit sambo med någon.. Inte på heltid iallafall. Mer särbo isåfall. Det låter ju så vuxet också...SAMBO. Vänta då tills man blir MAKE och MAKA eller MAN och HUSTRU, där snackar vi väl ändå träiga termer?? Om/när jag får en ring på fingret kommer jag fortsätta att kalla min Blunder för baby, bebe, sötis och lover. "Min MAN Blunder" känns iallafall väldigt avlägset just nu..Men så är jag ju också livrädd för allt som har med vuxenpoäng att göra:) Att jag låter Blunder flytta in i både min själ, mitt hjärta OCH min lägenhet är väl ett gott tecken på att jag håller på att släppa mitt ego (delvis iallafall..:) och växa som människa? Allt som hör vuxenvärlden till behöver ju inte vara träigt eller tråkigt..

Jag lär mig hela tiden:)

♥Och jag känner mig otroligt lyckligt lottad över att få ha Blunder vid min sida när det händer.♥


This time I´ll be brave, along the clouds
but it takes time to say
Here You Are


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

sv: okej ;D

2009-09-29 @ 00:20:43
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0