I didn´t realize that you were lefthanded...

Har just börjat vakna till liv, härliga söndag..? Blunder ligger fortfarande och sussar så sött bredvid..
Han gnyr så gulligt emellanåt.. Och frågar efter mig...:) "Lucy?" "Lucy? Var är du? Vad gör du?" Sen försvinner han djupare in i sömnen igen..
Tänk, för ett år sedan fanns han inte i mitt liv. För ett år sedan kände vi inte till varandras existens..
Och nu, kan jag inte tänka mig ett liv utan honom. Underligt det där...
Vi hade inte träffats i mer än drygt två veckor när jag fick min första sång av honom. Det var en kväll i december förra året, han kom till mig efter jobb..Förväntansfull. Han hade något han ville visa mig.. och satte på mig sina stora hörlurar, kopplade till sin I-pod och ville att jag skulle lyssna. Medan jag lyssnade tog han en cigg, gick ut på balkongen och väntade...och kikade in på mig där jag satt...och lyssnade på "Too Soon":



Vad svarar man på en sådan kärleksförklaring?:)



♥♥♥Jump for my love♥♥♥

Kommentarer
Postat av: ellen (ellerenellen.blogg.se)

svar: oj, tack så hemskt mycket! vad glad jag blir :D det där värmer verkligen. följ jättegärna med bloglovin' och håll dig på så sätt uppdaterad med nya fotografier :)

kram på dig!

2009-09-20 @ 10:41:17
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0