En svensk tiger..

Anledningen till att jag inte inte bloggat i helgen är enkel, jag har inte haft något roligt att dela med mig av. Vi har mer eller mindre ägnat oss åt utrensning och grovstädning av lägenheten, vilket visade sig vara mycket välbehövligt och urtråkigt men nu när det är gjort känns det sjukt bra! Jag har bott här i drygt ett och ett halvt år nu, Blunder flyttade började flytta in så smått med sina grejer i somras och under denna tid har vi bara samlat på oss och inte rensat ut. Inte konstigt att förvaringsutrymmena, främst garderoberna i sovrummet, har känts som en tickande bomb då och då:) Men nu är det ordning och reda och plats igen. Får se hur länge det varar.:)

Har såklart inte missat veckans snackis som kulminerade nu i helgen. Och vill bara säga bra gjort av Madde som tog av sig ringen igår och därmed visar att hon inte tar någon skit! Måste ha varit ett tufft beslut, särskilt när föräldrarna står på Jonas sida in i det sista, hur rimligt det nu är.. Sessan har allt att vinna i och med uppbrottet och Jonas har ingenting kvar. Så kan det gå när man inte kan behålla byxorna på! Är så sjukt less på, och att läsa om, Tiger Woods-syndromet som cirkulerar som värsta trenden just nu, inte minst bland våra celebriteter.
Vad är det för fel på dessa män, vad är det som saknas?


Vad hände med egenskaper som ärlighet och respekt?
Ja du Jonas, den kan du gott fundera på.
Loser..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0