We told you. Remember the rules. You didn't listen.

Har varit i Köpenhamn med mamma idag och var bara tvungen att visa dagens lätt bästa inköp. Hade jag kunnat hålla mig så hade det här varit den perfekta julklappen eller åtminstone 2-års presenten tilll Blunder (jo vi firar 2 år tillsammans på måndag:) ♥ men självklart var jag tvungen att visa honom idag, så fort jag kom hem. Zara har en helt fantastisk t-shirt kollektion med Gremlins just nu. Bara att välja en av alla fina motiv var svårt, mycket svårt. Men jag följde mitt hjärta, jag har lärt mig att det brukar bli bäst så, och då fick det bli den här med Stripe, elakingen av elakingarna och Blunders absoluta favorit i filmerna!

Hur grym är den inte då?
Så ful att den blir snygg säger jag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0