Du och jag, januari

Jag är inget kul just nu. Bara jobbar, äter och sover. Försöker ta mig igenom dagen så gott det går utan att tappa modet helt. Bättre tider väntar runt hörnet. Tur det, annars hade jag aldrig orkat med mörkret och kylan. Fast jag måste medge att januari har inte bara kommit med mörker det här året. Jag vill inte säga att vi blivit bästa vänner men vi gör åtminstone framsteg i vår relation. Januari kan komma med ljus och hopp om hon bara vill, precis som jag. Du och jag, januari.

Nu ska jag tappa upp ett bad, tända ett ljus och läsa Johan Theorins Sankta Psyko.
Ruggigt mysigt.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Snart är januari slut och nästa månad väntar väl en resa,är det inte så? Ha det gott, det blir ljusare för varje dag. Kram Lotta <3

2012-01-24 @ 23:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0