Rhodos 10 år senare

Tre hektiska jobbdagar avklarade och nu är det äntligen semester!
Imorgon drar jag och baby till Ixia och Rhodos. Vi ska bo på ett stort poolkomplex ca 3 km utanför Rhodos stad och mina planer den kommande veckan är att göra absolut ingenting..:) Softa, läsa, bada, promenera, äta tzatziki...

Det är ca 10 år sedan jag var på Rhodos sist. Vet inte hur många vändor jag och min vapendragare Sabina gjorde till Rhodos där runt år 2000 nånting, men herregud så kul vi hade:) På den tiden bodde vi praktiskt taget på Bargatan, släpade oss upp på förmiddagarna för att jobba på brännan och lunchade allt som oftast på Mac Donald's.
Jag har så sjukt roliga minnen från den tiden. En fantastiskt bra tid ♥

Och idag blir det att fylla resväskan, göra lite ärenden, en promenad i det fina vädret och sådär:) Men allra först ska jag på ansiktsbehandling hos Pillan. Lite frukost först bara!





Kommentarer
Postat av: lotta

Önskar er en underbar vecka :)

2012-05-05 @ 13:39:40
Postat av: Louise

Tack Lotta!!:) snart är det er tur:) kram

2012-05-06 @ 09:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0