Liv, kvalitet och tid.

Har funderat och funderat och funderat. Det går i ett i mitt huvud just nu. Tänker mycket på nuet och den framtid som vi har inom hyfsad räckhåll. Hur jag vill att livet ska se ut 2014 när en annan vardag ska pusslas ihop med den jag har idag med Love och Micke. Det var så enkelt förut. Då var det bara jag. Behövde inte tänka så mycket. Mest ta det som det kommer. Det är egentligen inte så svårt nu heller. Bara några fler pusselbitar som ska matcha. Jag vägrar bli en av dom som betraktar familjelivet som en kamp och något jobbigt ont som måste fixas. Det var inte utifrån de premisserna som vi bestämde oss för en tredje familjemedlem.
 
Och jag tror att vi nu kommit fram till hur vi ska göra nästa år till det allra bästa för mig, Micke och Love. Ska bara finputsa lite på formuleringen innan jag lägger fram det som ett förslag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0