Författardrömmar

Är på väg hem nu efter tre dagar i Göteborg med lilla familjen. Igår var vi på Bokmässan. Jag älskar verkligen mässan trots alltför mycket folk, trängsel, stress och syrebrist. När man är på mässan känner man verkligen att man är där det händer. Allt är i rörelse hela tiden. Nya människor. Man ramlar in i nya kontakter. Och jag tänker att det är här, precis här, drömmarna slår in. Här kan de faktiskt bli verklighet. Med lite tur, en massa talang och en smart säljstrategi. Kanske lämnade jag ett avtryck hos något av förlagen igår. Jag hoppas det. Mina präriehundar vill ut nu. Ut och leka och lära alla små vetgiriga ungar en himla massa bra saker!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Snart är det du som står i montern och signerar böcker! Det vet jag. Kramar

2013-09-28 @ 15:32:47
Postat av: Louise

Älskade Johanna, vilken dröm!!!! Kram <3

2013-09-28 @ 16:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0