11 månader

Det börjar närma sig nu..vår 1 årsdag ♥. Idag har jag och Blunder varit tillsammans i 11 månader, och det är ju inte vilken dag som helst heller..Fredagen den 13:e (!) Fast jag är inte skrockfull..eller jag försöker att inte vara det:) Dagen har ju varit helt ok hittills. T.o.m. sprutan imorse gick ju vägen utan alltför mycket ojande från mig. Och Blunder överlevde sin vaccinering också. Nu väntar jag bara på att han ska komma hem, han har ju en bit att köra i ovädret.. Hur firar vi vår 11månaders dag då? Det blir inget märkvärdigt alls faktiskt. Vi kommer att äta något gott och titta på Idol. Kanske erbjuds en ny chans att rösta ut MaryJet ikväll, den tänker jag ju inte missa såklart:) Efter Idol kan jag tänka mig en hederlig gammal skräckis..Det är ju ändå Fredagen den 13:e. Är sjukt peppad på att se dagens snackis också, Paranormal activity. ALLA verkar ju bli rädda för den? Måste vara en film för mig:) Kanske blir ett biobesök imorgon, vet att den har premiär ikväll. Kanske behöver Du lite inspiration inför en stundande Fredagen den 13:e afton? Här kan du läsa om några utvalda skräckisar som ligger mig varmt om hjärtat.

Längtar efter Blunder nu. Tänker överraska honom med dessa vackra rosor. Egentligen borde jag kanske köpt 11 rosor som en symbol för vår dag. Men tre rosor säger egentligen så mycket mer än 11 månader. Det sammanfattar ju allt. Tre rosor betyder Jag älskar dig. Och det gör jag. Jag älskar verkligen Blunder.♥

Hoppas att du får en fin kväll och att du också har någon att krypa upp hos
när Jason kommer och knackar på!:)



Kommentarer
Postat av: Lisbeth bergdahl

Godmorgon mitt hjärta och TACK för dina fina ord om och till mig.Nu vet jag att jag lyckats med fostran av dig.Med kärlek och omtanke kommer man långt,det är du ett levande bevis på.Älskar dig!Kram mamma

2009-11-16 @ 09:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0