Aj aj aj..

Den här lördagen känns nästan helt fullkomlig att vakna upp till. Men bara nästan..

Blunder och jag ska göra lite mer julshopping i eftermiddag, fixa de sista klapparna. Sedan tänkte jag göra en ny sats knäck eftersom min debut hemma hos kollegan i tisdags verkligen blev en succé (!) och knäcken som jag fick med mig hem då är redan slut:) Har även fått ett recept på lussebullar av en annan kollega. Ni vet, den nya varianten man gör med kesella för att de ska bli saftigare. Har aldrig testat att baka lussebullar förut så det känns som en spännande utmaning. Låter som värsta bullmamman nu, men det är faktiskt ganska kul att baka:) Särskilt såhär inför jul. Iallafall, efter shopping och julbak ska vi se Laleh ikväll i Lund ♥. Ser verkligen framemot det, känns som att det kommer att bli en grym konsert som alltid när det gäller söta Laleh. Hon har inte gjort mig besviken hittills så. MEN INNAN allt det här roliga händer i eftermiddag och ikväll är det dags att ta spruta igen:( Nej, inte mot svinis. Den är redan avklarad. Men Blunder och jag drar ju till Egypten i februari och då är det nog så förnuftigt att vara vaccinerad mot Hepatit A, plus att vi ska få det här drickbara vaccinet mot magsjuka som tydligen ska smaka..ja uh.. Så Havrix och Dukoral är det som gäller om ett par timmar. Tycker verkligen att det är obehagligt med sprutor men klarade jag av svinis-sprutan så ska jag väl fixa det här med. Kommer att kännas skönt när det är över dock.

Vad gör Du idag? Klar med julkapparna?


Me NOT like:(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0