Lite ledighet till ♥

Har varit sjukt mycket att göra i mellandagarna på jobb. Har knappt hunnit att andas mellan varven, och trots att jag slitit som ett djur dessa tre dagar känner jag mig ändå inte lugn och nöjd nu inför nyårsledigheten. Har en deadline på måndag kl.12 som jag måste hålla. Ah..ska försöka släppa det nu för några dagar och bara njuta. Försöka..

Imorgon blir nog super. Blunder och jag ska ha nyårsmiddag hemma med bästa vännerna. Finns det ett bättre sätt att fira in det nya året på?:) Och när jag slitit mig i håret på jobbet idag har Blunder varit såååå duktig hemma på sin lediga dag. Han har städat och fixat hela lägenheten inför imorgon så att vi båda bara kan njuta och ha det mysigt HELA dagen och kvällen. No stress typ:) SötBlunder..hade lätt kunnat vänja mig vid att ha honom som hemmafru härhemma:) Skämt åsido:)

Ikväll har vi spelat Bingolotto med min bror och hans flickvän. Snacka om sunkig Bingokväll då, var bara ett spel där man fick kryssa (!) Vi kände oss lurade när vi öppnade lotterna..Låter som värsta pensionärerna nu:) Men vi trodde att Bingot skulle vara något i stil med förra veckan när det var uppesittarkväll och 4 spelbrickor. Aja, så kan det gå när man inte läser på.

Nu ska Blunder och jag kolla färdigt på 2012 sen blir zzzzzz och sova länge imorgon! ♥ Som jag kan sakna skoltiden med jullov, sommarlov, höstlov påsklov och all annan ledighet som man aldrig riktigt uppskattade då utan bara tog för givet. Det är tufft att växa upp och bli vuxen, faktiskt:)

Vad ska Du förresten göra på nyårsafton?

Sov gott ♥


Kommentarer
Postat av: daniella

haha tack såsöt du e :)

jaha vad kul, jag ska nog på resturang med familjen först sen ska vi till lokalen och förbereda och så blir det fiesta med släkten :D

kraaaammmm <3

2009-12-31 @ 13:24:39
URL: http://daniellakaplans.blogg.se/
Postat av: Ålänningen

Gott nytt år Lucy! Kramar

2009-12-31 @ 13:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0