Feel the sun

Ask and you shall receive. Jag önskade en solig tisdag, och jag fick min soliga tisdag:) Allt känns så mycket LÄTTARE när det är ljust! Har varit grymt effektiv på jobbet idag! Fler sådana här soliga novemberdagar, tack! Undrar om det funkar två gånger..?;) Nu ska jag till Hemköp och fixa lite ingredienser till kvällsmaten. Blir pannkakor ikväll, Blunders favorit:)♥ Ja, min med för den delen..



Feel the sun
All time favorite med Mel C


<object width="320" height="265"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qrqlAYiOITw&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qrqlAYiOITw&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0