Go Girl!

Jag hade som sagt räknat med en mysig fredagskväll med god thaimat och Idol igår. Och kvällen blev lika fin som jag hade önskat, verkligen. Så från ingenstans, när vi är klara med maten, tar Blunder fram en present till mig, och i paketet ligger Carolina Gynnings nya parfym Go Girl! Och helt plötsligt bleknar ju mina tre rosor till ingenting...Nej, jag vet. Det funkar inte så:) Blunder blev överlycklig för rosorna! Romantiker som han är så blir han MINST lika glad varje gång jag ger honom blommor som när jag blir överraskad med en vacker bukett eller blomma. En 11månaders dag hade jag dock verkligen inte räknat med någon form av present, absolut inte Gynnings parfym, som jag iof tjatat en del om senaste tiden.. Trodde kanske att det var ett bra julklappstips, men icke:) Bara att inse, Blunder är väääldigt lyhörd. För er som behöver ett julklappstips kan jag lätt rekommendera Go Girl! En ljuvlig lätt doft som kommer i den mest fantastiska förpackningen:) Lovely!♥

Idag ägnar vi dagen åt att rensa i Blunders lägenhet. Slänga skräp och plocka ut det som vi ska behålla till vårt gemensamma hem. Blir nog en slitig dag..men hey, jag klagar inte. Jag kommer att dofta gott heeela tiden:)

Önskar dig en helt fantastisk lördag!:)♥


           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0