♥ I'm a strong woman, but sometimes I'm weak for you ♥

Snacka om GRÅ novemberdag idag..fast det är ganska mysigt tycker jag:) Längtar tills ikväll, när Blunder och jag myser i soffan under vår nya älgfilt till tända ljus. Det är riktig kvalitetstid för mig. Tror att jag ska överraska min darling med pannkakor när han kommer hem.. Eller blir kanske inte mycket till överraskning om han går in och läser min blogg från jobb..men men:)

Vad kan vara mer passande än mysiga "November" med Laleh en ruggig novemberdag som idag? Jag kommer iallafall inte på något. Är helt kär i denna söta historia och tycker att videon är så stämningsfull. Grym text också, as always när det kommer till Laleh.♥



Kommentarer
Postat av: SANNASANNASANNA

Hej sötan! :)

Hur är det? :)



KRAM

2009-11-03 @ 11:52:34
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: SANNASANNASANNA

SV: Vad bra! :) det är bara bra med mig :)

Vad händer hos dig då? :]



KRAM

2009-11-03 @ 15:29:05
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0