Myspys på kontoret (!)

Är hemma efter en lagom stressig dag på jobbet. Har haft bra flyt i allt jag gjort idag, så det har varit en helt ok måndag so far:) Alla söta kommentarer som ni lämnat under dagen har också hjälpt till att förgylla min dag:) Blir så himla glad! Hade ingen aning om att det fanns så många söta och trevliga själar därute som vill hjälpa mig att pusha för min blogg, men det är härligt att upptäcka!:) Kolla gärna in Louizianas blogg, en tuff brud som har koll på mode och annat skoj!

Nu när vi fått till riktig julstämning i lägenheten känner jag att det är dags för att pynta kontoret lite också. Jag spenderar ju ändå större delen av min dag och vecka där, känns det som iallafall.. och då vill jag ha lite julmys omkring mig där med:) Så köpte vita julstjärnor med mig hem och ett sött hjärta som jag ska ta med till kontoret imorgon. En av mina fyra tomtar får också följa med till jobb:)

Hur går det med ditt julpyntande? Kommit i stämning än?





Kommentarer
Postat av: CLIP

tack detsamma!:)

2009-11-30 @ 18:12:25
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: MALINHE - fotobloggen! =)

Hej, hoppas allting är bra med dig ikväll. Jag ska iallafall bara ta det lungt, plugga, blogga osv. ska du göra någonting specciellt ikväll då? :)

k r a m a r ♥

2009-11-30 @ 19:20:46
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0