Kreativ Insikt

Hur har din onsdag varit? Min har varit helt ok. Fick som sagt ett litet wake up call igår och även om jag inte alltid trivs med mitt jobb så har jag iallafall ett jobb att gå till och härliga kollegor. Det är det inte alla som har. Hela dagen har mina tankar gått till min vän som har det minst sagt tufft just nu. Så passande att jag upptäcker den här tävlingen Hos en mammas dagbok. Vill verkligen vara med och tävla om det här fina halsssmycket Harmoni som sponsras av Kreativ Insikt. Kreativ Insikt vill inspirera till stora tankar i den lilla världen. De vill inspirera människan att stanna upp en stund i vardagen och tänka: "Är det här jag? Lever jag verkligen mitt liv?" Verkligen tänkvärt. Om jag vinner halssmycket tänker jag ge det till min vän ♥A♥ med förhoppning om att kunna sprida lite harmoni i hennes kaosartade tillvaro. Jag håller tummarna för mig själv!

Var med och tävla du också, klicka på bilden nedan så kommer du direkt till tävlingen som pågår tills fredagen den 27 november kl. 23:59.
Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0